پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

فروشگاه قطعات الكترونيك بازار برق

اطلاعات

 

 

تيم متخصصين بازاربرق با پانزده سال سابقه واردات،تهيه و توزيع قطعات الكترونيك و ده سال سابقه توليد لوازم برق و روشنايي ، گرد هم آمده است تا از جامع ترين سايت تخصصي برق و الكترونيك ايران رونمايي كند .

اين سايت در نظر دارد درعين ايجاد فرصتي مناسب براي رقابت سالم و پويا بين همكاران ، توليدكنندگان و واردكنندگان گرامي در سطح بين المللي ، بهترين و جامع ترين خدمات را براي مشتريان نيز فراهم اورد .   

توليدكنندگان و واردكنندگان محترم در صورت تمايل مي توانند در جهت بهبود در فرآيند فروش و بازاريابي محصولات خود ، از سايت جامع بازار برق استفاده نمايندسايت بازار برق در نظر دارد در جهت برند سازي گامي بلند و عملي بر دارد.از اين رو قصد داريم از توليد كنندگان داخلي كه تمايل به فضايي براي بهتر ديده شدن دارند حمايت به عمل آوريم. اميد است اين اقدام عملي گامي كوچك در جهت بهبود هر چه بيشتر توليدات داخلي باشد.

برند ما

cms-img

هدف برگزيده تيم بازار برق ،حفظ برَند و توليداتِ ايراني معتبر ، معرفي و ارايه به بازارهاي بين المللي مي باشد . از اين رو از تمامي همكاران ، توليد كنندگان و وارد كنندگان دعوت ميشود تا در اين مسير همراه ما باشند .

فروشگاه قطعات الكترونيك

قطعات الكترونيك

فروش قطعه ي الكترونيكي

خريد و فروش قطعات الكترونيك

فروشگاه انلاين قطعات الكترونيك

فروشگاه الكترونيك


 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.